Ordinary Things Cut In HALF

Avaldati 17 juuli 2020
Ordinary Things Cut In HALF! Have you ever tried cutting things in half to look at whats inside? It can be satisfying! Leave a Like if you enjoyed and watch the last video eeclone.info/glo/yXXSn4GMpKyCmH4/video Subscribe to SSSniperWolf to join the Wolf Pack! bit.ly/SubSSSniperWolf
Whats Inside: eeclone.info
Instagram: sssniperwolf
Twitter: sssniperwolf
Facebook: sssniperwolf
Official Merch: ogwolfpack.com/

Kommentaarid

  • SssniperWolf: Oh! Lets see the inside of a firework The ones that go up in the air!

  • Rattle snakes rattles fall of and you can take it apart and put it back ,it is the intersecting segments that hit each other and make the rattle

  • *Wasp Nest Enters* Me: *Cuts Wasp Nest* Me: Bruhh.. *Trypophobia has Entered the Chat*

  • It’s....all cake? AHHHHHHHH

  • SSSniperwholf: HELLO FRIENDS it’s me Me: who is me 🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  • The reason is looks like the rattle snake tail is moving is cause its the interconnected pieces cause a chain reaction. Its also the interlocking parts that rub together to make the sound

    • Yes and no... the nerve in the tail makes them rattle even if it doesn’t want to if you hold that part down then you can make it rattle

  • **When you look up 'Ordinary' looking for the Lumity song but end up finding this-**

  • I HATE snakes, but if it is still alive that is so sad 😥😥😥

  • That is the Redbox at my sheetz

  • You know the first thing you see I thought that was the hive

  • When tryphobia hits : OH GAWD-

  • Its actually real gold cuz youtube is rich

  • "Oh You Tempt Me With Your Insides" - SSSniperWolf 2020

  • By the way rattle snakes tails are just skin

  • 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

  • Me:I wanna know what makes a rattle snake's tail rattle *Me cutting open one* *See's nothing* Me:*Stareing* Me:REEEEEEEEEEE!!!!!

  • MY BRAIN HURT BECAUSE OF THIS

  • For a second I did not know what the bee hive was XD my mind: is this a dry fruit?

  • Wait your telling me that there are actually black Pearls are real all this time I thought inuyasha was lying to me

  • I thought your dress/shirt was burned

  • I know who made this video You

  • B,vvkvlvl

  • So me and my cousins little sister and my cousin where at her little sisters birth day party it was pinata time,me and my cousin almost hit her mom

  • Now I’m thinking about it I’m going to do this meme to you :> :Me i’m in my moms car :mom Get out of my car now 🚘 🚗 🚙 NOW :No UnU :Mom I am going to ground you :me NO :mom yes UwU :m NOOOO : Just shut up 🤐

  • Fun fact: I am watching this at McDonald’s

  • I thought this video was posted 3 minutes ago and then I realized it was posted 3 months ago

  • Love ur vids

  • 👁👄👁

  • Me: *sees cat squishy slicing * I jUsT WiTnEsT A mUrDeR Cats are my favorite animal

  • 6:00 send that to Moriah Elizabeth and she will make it new and nice

  • Lia: cactus dont need wotah Me: there 80% wotah

  • FIRST

    • When you say your first but your 3 munths late-

  • The thing that u were saying "cheap squishy" it isn't a cheap squishy it's a jelly squishy

  • Ssswolf

  • Yes

  • Cut a baby monkey in half?

  • Next episode they be cutting up a human

  • You already said that in the Beginning

  • You can see how it works with a clear lock

  • It’s a canbage

  • Me:cutting all my toys me thinking it was not worth it

  • Send those poor squishy.‘s to Moriah Elizabeth!

  • If I was walking and suddenly got sliced in half, would my butt keep walking away? Lol

  • I do not want to be mean but I love jawbreakers

  • Me when i see a pearl cut in half: "Wow that's fascinating!" When i'm really hungry and see a pearl cut in half: "wHat fLaVoR iS tHaT?"

  • What did you expect to be inside a hedgehog? Not THAT

  • Why does golf ball look like it’s salmon flavored Sssniperwolf 2020

  • 👁👄👁 i wanted their to be tiny metal balls in the rattle snake

  • Lol

  • 3:15 Actually, yes they do need water. A lot, in fact. Whenever it rains, the cactus plants in the desert soak up as much water as it can, because it won't rain again for a very long time. They soak up gallons of water, and are a very good source of water.

  • hornets nest

  • Ewww omg the rattle snake tho ugh and the air bed

  • This is how that Lia says badboy all her video | | √

  • Omg I love the channel "What's Inside" well... I used to...

    • same here there awesome too & wish i had supporters like you for my youtube channel ! I just uploaded a new video LOL stay safe!❤️

  • Hey stop scrolling Don't lie who is a fan of moriah elizabeth please tell me in comments and like I am so I already liked 😊

  • You saw how when they were cutting open the squishy the a scissors glinted in the light like in anime when there is a fight lol

  • I’ve never hit a piñata before :(

  • OMG is that what's inside?!

  • ew

  • Cut a human in half next they are the most common.

  • When is was a kid I used to think the movie discs in a Redbox were just piled up in there...

  • I have a hedge hog and after seeing the skeleton- I pray to the lord she survives

  • Sssniper wolf: *doesn't ask about how the soup is standing up when it's cut* Also her: HoW tHe NoOdlEs StAnDiNg Up?????????????????????

  • first person to reply is gya

  • Fireworks 🎆 woah!

  • Again, with those noodles!!

  • Dem balls hiding inside of other balls, what about the small balls? Are there even smaller balls inside of those. Haha!

  • A camera!?

  • How do those noodles stay in place!?

  • Sweet

  • La pinata!

  • Water!?

  • Not easy 2 cut!

  • Like foam stuff

  • Woah, this is what the inside of a container ship looks like!

  • I hate snakes 🐍 😒 gross and creepy

  • Pearls doo be lookin like jawbreakers

  • Pure badass gold! N U just gonna go slice that in half???

  • Yall mean yall don't eat your toothpaste like this.

  • Aww, nothing more satisfying than slicing open a new fresh new tube of toothpaste.

  • Sssniperwolf: IT TAKES 4 DAYS Me:WHAT THE BLEEP

    • Please reply if u are amazed about how jowbraker

  • When saw the gold play button I was SHOCKED. 👁️ 👁️ 👄

  • I am a kid I want all ur merch but my mom will not let me get some merch but when I older I will buy as much merch I can

  • Me watching this- 👁👄👁 My sis watching this-😑

  • Me watching a movie being scared to death 4:32 my freind being sarcastic saying it’s not scary

  • Cup of noodles: How are YOU staying there in the first place?! Me: what is the first place? OwO

  • I think this is all just cake

  • Is it only me or did she just tell abt the tooth paste two times

  • Nice😍😍😘😍

  • Lol

  • Did u know that u can buy a glass lock so u can see inside

  • I don't know why but I was expecting a wasp in there we have a lot of wasps around where I live

  • I sleep on a air mattress😲

  • you can cut a cactus just not a saguaro catctus which can't be moved from the specific desert that arizona is in

  • Who took a picture of the first camera ever ?

  • Hehe

  • EEclone: LeTs CuT a SqUiShY Moriah Elizabeth: *instant heart attack*

  • When I have a air mattress right now:👁👄👁

  • Lol☆ fuckin nice girl♡

  • youtuber watchin dis like 👍👎👍👍👎👎👍👍👎👍👎👍👍👍👍👍👍👍👍💙💛💚💜💖